FAQs

Bekijk hier de meest
gestelde vragen

FAQs

Please have a look at our frequently asked questions.

Webshop

Welke verzendmethodes zijn beschikbaar?

Wij verzenden onze pakketten standaard via PostNL. Wij hanteren hiervoor drie verzendcategorieën, afhankelijk van de afmetingen van uw bestelde producten. In sommige gevallen wordt uw product rechtstreeks door een leverancier bij u thuisbezorgd. Hiervoor wordt met u een bezorgafspraak gemaakt. Indien dit het geval is, staat dit duidelijk vermeld bij het artikel en bij het afrekenen.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Vooralsnog is het alleen nog mogelijk te bestellen binnen Nederland en België.

Hoe lang duur het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

Wij doen onze uiterste best bestellingen die voor 15:00 uur geplaatst zijn dezelfde dag nog te verzenden, waardoor je ze de volgende werkdag in huis hebt.  Wij zijn echter ook afhankelijk van de levertijd van de bezorgdiensten, hierop hebben wij geen invloed. Houdt er over het algemeen rekening mee dat bestellingen binnen 1-3 werkdagen worden thuisbezorgd. Zodra de bestelling verzonden is, ontvang je van ons een status update via de mail. Je kunt via jouw eigen account ook altijd de actuele status bekijken. Zodra uw bestelling de status  ‘afgerond’  heeft, is uw bestelling verzonden en kunt u deze binnen twee werkdagen verwachten.

Betalen

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?

Op dit moment is het mogelijk te betalen via iDeal, Achteraf betalen (Klarna), Paypal en Apple Pay. Voor de Belgische klanten is het tevens mogelijk te betalen via Bancontact.

Let op: voor sommige betaalmethodes geldt een toeslag

Is online winkelen veilig?

Wij maken gebruik van beveiligde en versleutelde verbindingen . Onze site is zodoende ook voorzien van een SSL-certificaat. Dit houdt in dat uw gegevens veilig zijn. Kijk voor meer informatie ook eens naar ons privacybeleid.

Bestellen & Retourneren

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt in onze webshop direct een product bestellen door deze aan uw winkelmandje toe te voegen. Per product is de actuele voorraad aangegeven. Wilt u artikelen nog niet bestellen, maar even bewaren? Dat kan! Klik bij het artikel op het hartje en deze wordt op uw verlanglijstje geplaatst. Vanuit uw verlanglijstje kunt u later de producten toevoegen aan het winkelmandje. Is het bestellen allemaal te ingewikkeld, dan kunnen wij u uiteraard gewoon helpen! Neem daarvoor contact met ons op via het contactformulier en vermeld welke artikelen u graag wilt bestellen. Wij maken de bestelling dan voor u in orde.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Volgens de wet Koop op Afstand heeft u na aankoop veertien dagen de tijd op uw aankoop te herroepen. Dit betekent dat u het product retour mag sturen, in originele en onbeschadigde staat. Wilt u een artikel retourneren, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of door te antwoorden op het mailadres waarop u de bestelling ontving. Wij sturen u dan de retour instructies toe. Let op! Stuur nooit zomaar een product retour, zonder eerst ons hierover te informeren.

Moet ik een account hebben om te bestellen?

Nee. U bent niet verplicht om een account aan te maken op onze website. U kunt ook als gast afrekenen.

Wie betaalt de kosten na een retourzending? En wat als ik gratis verzending had?

Indien u een bestelling wilt retourneren, zijn de retourkosten voor uw rekening.
Indien u gratis verzending en u stuurt een deel van uw bestelling retour, waardoor uw bestelwaarde onder de norm voor gratis verzending komt, vervalt uw recht op de gratis verzending en worden de verzendkosten  in minder gebracht van het terug te storen bedrag. 

Hoe controleer ik mijn order-status?

U kunt uw orderstatus controleren via uw account onder uw bestelhistorie. Indien u geen account heeft, kunt u met uw ordernummer en mailadres ook de status opvragen. Dat doet u via ‘Bestelling traceren‘ via het menu.